Advarsel I øjeblikket kan der opleves sporadiske fejl ifm. bestilling af ture. Der arbejdes på en løsning.

Velkommen til flextrafik selvbetjening

Inden du kan bestille en flextur eller en rejse med flexhandicap, enten her på siden eller i Flextrafik app’en, skal du først oprette dig med brug af NemID eller MitID her på siden. Det gælder både for vores nuværende selvbetjeningskunder og for dig som er ny kunde.

 

Klik på ’Opret bruger’ øverst til højre og følg trinnene. Når du har oprettet din bruger vil du blive sendt tilbage til forsiden. Inden du kan logge dig ind og bestille ture, skal du åbne din e-mail, og i mailen du har modtaget fra flextrafik skal du trykke på det link, der aktiverer din brugerprofil. Du skal trykke på aktiveringslinket inden der er gået 2 timer. Ellers skal du oprette dig på ny og vil modtage et nyt aktiveringslink.

 

Når du har oprettet og godkendt din brugerprofil, er du klar til at logge dig ind og bestille dine flexhandicap rejser eller flexture.

 

Du kan læse mere på Flexkunde | Movia (moviatrafik.dk), hvor du bl.a. kan finde en vejledning om oprettelse. Klik her for at hente vejledningen

 

Du kan også se en video om, hvordan du opretter dig og bestiller en rejse her

 

Adgangskode - vær opmærksom på følgende:

Din adgangskode skal opfylde følgende:

Bestå af mindst 8 tegn. Indeholde mindst 1 stort bogstav. Indeholde mindst 1 lille bogstav. Indeholde mindst 1 tal. Indeholde mindst 1 specialtegn (Eksempelvis # eller *) eller et andet, som du selv vælger.

 

Mobilnummer - vær opmærksom på følgende:

Mobilnummer du skal IKKE indsætte landekode +45 foran dit mobilnummer

Log ind med NemID

Log ind med NemID